Search This Blog

Tuesday, January 12, 2010

Swedish Movies with Agnetha Fältskog

Raskenstam 1983


Let The Right One In 2008

Försonade
(Agnetha Fältskog)

Var inte ledsen, le lite grann
Du har väl redan förlåtit mig, eller hur
Ta nu min hand och krama den hårt
Du vinner ingenting på att vara tvär.

Låt mig få viska hur mycket jag tycker om dig än
Låt mig förklara för dig att jag har dig kär
Ge mig din hand nu, ge mig din kärlek
Ta mig i famnen igen.

Förlåt, förlåt,
Jag är din, bara din
Kom närmre mig
Förlåt, förlåt!

Det var nog dumt, alltsammans jag sa
Det är så lätt, alla gör vi våra fel
Men den försoningskyss ska nu få
Göra att jag känner att nu lyckan jag når.

Kom nu och låt oss tillsammans få höra fåglars sång
Ta mig i famnen och säg att du har mig kär
Allt det vi drömde, så kär, jag gömde
Allt är förlåtet igen.

Du tar min hand och du trycker den ömt
Och sen är hela grälet glömt.

" Reconciled "
(Agnetha Fältskog)

Do not be sad, smile a little
You've probably already forgiven me, or how
Now take my hand and squeeze it hard
You win nothing to be cross.

Let me whisper how much I think about you than
Let me explain to you that I love thee
Give me your hand now, give me your love
Take me in your arms again.

Sorry, sorry,
I'm yours, just yours
Come closer to me
Sorry, sorry!

It was probably stupid, everything I said
It is so easy, we all make our mistakes
But the reconciliation kiss will now make
Do I feel now I reach happiness.

Come and let us together to hear birds singing
Take me in your arms and tell me you love me
All that we dreamed, dear, I hid
All is forgiven again.

You take my hand and pressing it tenderly
And then the whole quarrel forgotten.

No comments:

Post a Comment