Search This Blog

Friday, January 29, 2010

Blogs - My last day in Thailand. Hemresa i morgon!

I think the Swedes have the best blogs. I feel like I have been in Thailand with all of them. Here is an an excerpt from one. Not someone I actually know. of course. Best wishes to all of them anyway and a safe and happy flight to Stockholm.

semester

Hemresa i morgon!
Hej!!

Visst är blåsningen ett kul program?! hahahaha.. jag missade tyvärr programmet i Söndags, men jag vet ju precis vad som hänt.
Kul att ni gillade själva blåsningen. Jag lovar er att det kommer ett inlägg om detta när jag har kommit hem. Jag har haft lite tid på mig att smälta allt som hände. Helt sjukt,men kul!
Idag är det sista dagen i Thailand. I morgon kommer jag hem. Hem till kalla Sverige. Semestern har varit i 3 veckor och det känns bra att komma hem nu med laddade batterier.
Igår besökte vi Patong stad. Ett riktigt minus! Visst, det är kul att gå och shoppa lite och uppleva pulsen för en liten stund, men det var verkligen inget för mig. Så skönt att komma till Nai Yang och till den lugna omgivningen igen.
Nu ska jag ut och njuta än en gång av mitt favoritresmål.
Kraaaam
Ps Det här har jag ätit massor av under den här resan.. frukten är magisk!
Detta är från ett favvoställe i lunchtid!

No comments:

Post a Comment