Search This Blog

Friday, January 15, 2010

Hur kan vi älskar om vi inte kan vänner?

Hur kan vi älskar om vi inte kan vänner?
Hur kan vi börja om när striderna upphör aldrig?
Baby hur kan vi göra älska om vi inte kan gottgöra?
Hur kan vi älskar om vi skränande 'bli inte kan vänner.
Titta på oss nu titta på oss barn. Fortfarande försöka fixa det.
Aldrig få det rätt att vi måste vara idioter, vi måste vara galen.
När det finns ingen kommunikation, det är en no win situation.
Vi ligga vaken detta murar mellan oss
Wr bara inte prata, vi har så mycket att säga, Låt oss bryta denna kedja, kan vår kärlek befria oss.

“Nu har jag motionerat, ätit god mat, duschat och lite så. Tänkte åka ner till stan men orkade inte. Så jag kan få övningsköra lite. So och om jag kunde så skulle jag förklara den längtan jag ibland kunde känna efter dig. Men, det går inte så jag avstår.” –Anon. (maybe me and maybe not)

This video reminds me of Facebook.

Some women throw a good punch:

No comments:

Post a Comment