Search This Blog

Tuesday, June 15, 2010

Excerpts from my favorite blogs

Happy blogs that make me feel good knowing there are such nice humans on this planet.

June 14, 2010
Prom 2010 - studentbalen i Falun

I sjönöd!
Varje år arrangerar vi vad vi kallar en “Uppflyttardag” då vi välkomnar höstens sexor till vårt arbetslag. Temat för årets uppflyttardag var “överlevnad”. Grupperna sysselsattes först med en teoretisk uppgift där man simulerade en överlevnadssituation och därefter gick vi ut i skogen där grupperna fick i uppgift att bygga varsin koja att överleva i skulle man gå vilse.

tisdag 15 juni 2010
Bävning och bagerier
Det var en rejäl jordbävning nyss med efterskalv och grejer.. jahaja. Nu går världen under. Kul. Lika bra man bloggar lite under tiden.

hej på er :) det blir ett snabbt inlägg nu. är hemma på lunch. jobbar på för fulla muggar. är jättetrött och behöver egentligen en dag för att vila ut mig på men någon sådan finns inte. nejnej. utan istället ska jag jobba från 8 på morgonen till 9 på kvällen. oh yes, det tar på krafterna vill jag lova. men jag trivs bra på jobbet och allt rullar på.
nu ska jag cykla till jobbet igen. ikväll får jag träffa tjejerna. =) jag längtar
så. ha en bra dag mina vänner. puss

No comments:

Post a Comment