Search This Blog

Wednesday, September 1, 2010

En ängel och Hallelujah

Some talented kids.

Avestas tjejkör ger en konsert i Stjärnsunds kyrka.




Frida Josefsson & Caroline Morelius i Hedemora 25/7- 09


Here Am I (Featuring Vendela Palmgren) Lyrics
I always huh 'one of those
Hiding
Scales never tell
What I think no

But I have a dream
Deep inside me here
I want to give my dream
A voice, so everyone can hear
Yeah so everyone can hear

Here I am, you see me
Is where I belong
Is in front of you
I see a star ready to lead me
For today, I feel
That I have something to give
Here I am, I hide no more
You see me

Have you known how it is
What to look for answers
And dream of a life
Where you get ready to shine

Even if it feels
Completely impossible sometimes
So, I think I can
Can independently

Here I am, you see me
Is where I belong
Is in front of you
I see a star ready to lead me
For today, I feel
That I have something to give
Here I am, I hide no more
You see me

You are the voice that I never forget
That makes me want to sing
The fact that I want to reach
The fact that I want to get

You are the one I missed
The song inside of me
The fact that I want to reach
The fact that I want to get

Here I am, you see me
Is where I belong
Is in front of you
I see a star ready to lead me
For today, I feel
That I have something to give
Here I am, I hide no more
You see me

You are the one I missed
The song inside of me

You are the voice that I never forget
That makes me want to sing

Well today I feel
That I have something to give
Here I am, I hide no more
You see me

Här står jag

Jag har den drömmen kvar
Som jag haft i alla dar
Det kan ta tid, som ödet sa
Så många år jag stått beredd
Hela jag, med längtan att bli sedd
Men inte förns idag
Så ser jag...

Här står du, med allt jag velat ha
Som ett svar på frågorna jag bar
I mitt bröst
Nu ser jag allting klart
Här står jag, med världen i min famn
Och jag flyger över hav och land
För lyckan bär ditt namn

Ååhh

Så långt som ögat når
Och så långt som benen går
Har jag sökt, i alla år
Men lyckan kom när jag stod still
Och vände om, och glömde vad jag vill
För ingen människa rår
Nu ser jag...

Här står du, med allt jag velat ha
Som ett svar på frågorna jag bar
I mitt bröst
Nu ser jag allting klart
Här står jag, med världen i min famn
Och jag flyger över hav och land
För lyckan bär ditt namn

Här står du, innanför min dörr
Här står jag, och ingenting blir mer
Som förr..

Nu ser jag...
Hääärrr..................
(Här står du, med allt jag velat ha)
(Som ett svar på frågorna jag bar)
(I mitt bröst)
Nu ser jag allting klart
(Här står jag, med världen i min famn)
Här i min famn
Och jag flyger över hav och land
För lyckan bär ditt namn



Frida Josefsson och Caroline Morelius sjunger Du är allt. Insp. 14/9-09

No comments:

Post a Comment