Search This Blog

Thursday, April 8, 2010

The Abba I Love


A SONG ABOUT SORROW AND JOY
The day may be dreary, the morning may be cold,
If I truely listen, I can still hear a song,
Through all the hard times, through all the gloom,
These notes still manage to reach me.
CHORUS
Through the day flows a melody
Made by two in familiarity and sympathy,
From that first spring, it has through the years
Followed us faithfully, comforted and stood by us.
When I want, I can hear the melody
A song of sorrow and joy sounds so fragile and fine
Even if the day is still gray, the song can still be heard
It feels as if it captures all my sorrow and joy.
The song reflects the dreams, the ones we once had,
Dissatisfaction and worries are also in our song,
There are illusions, happiness and finesse
Everything reflecting life itself, even sadness and sorrow.

Glöm Honom
(Zimmermann / Fältskog )


Du går omkring rastlös och sur, varför det?
Trodde du att han skulle stanna kvar hos dig?
Det gör mig ont att han skulle svika både dig och mig
Du får gråta här i knät på mig om du vill.

Glöm honom, oh oh
Glöm honom, oh oh
För han har nog redan en ny igen.

Det gör mig ont att han skulle svika både dig och mig
Du får gråta här i knät på mig om du vill.

Glöm honom, oh oh
Glöm honom, oh oh
Du är inte ensam,
Så glöm honom, oh oh
Glöm honom, oh oh...



Tågen kan gå igen

När han försvann stod allting still,
Natten blev aldrig dag.
Mars ville aldrig bli april,
Värmen stod jämt på svag.
Men nu kan ni andas ut,
Nu har jag gråtit slut.
Nu är det över
Allting är som förut.
Refräng:

Tågen kan gå igen,
Klockan kan slå igen.
Jorden kan lika gärna få snurra
Trots att jag misst min vän.
Refräng

Hoppas ni kan förlåta mig
Allt jag ställt till för er.
Lovar att jag ska skärpa mig
Om jag gör slut med fler.
Men nu kan i andas ut,
Nu har jag gråtit slut.
Nu är det över,
Allting är som förut

Music Composer - Agentha Fältskog
Lyrics - Bosse Carlgren

No comments:

Post a Comment