Search This Blog

Saturday, March 10, 2012

Ära Till Ditt Namn


I wish they would sing this song again at surfers church.


techno version:

Ära till Ditt namn
Matt Redman
Originalets titel: Blessed be the name
Svensk text Robert Eriksson
© 2002 Thankyou Music/ Copycare Scandinavia AB

Ära till Ditt namn
Då Du ger av ditt överflöd
Då Din frid kommer över mig
Ära till Ditt namn.
Ära till Ditt namn

På de vägar jag ej förstår
Genom öken och ödemark
Ära till Ditt namn
All välsignelse Du ger mig
Tackar jag Dig för
Och när mörkret sakta faller
Min röst Du hör

Ära till Ditt namn Du min Gud
Ära till Ditt namn
Ära till Ditt namn Du min Gud
Ära till Ditt heliga namn
Ära till Ditt namn

Då solens strålar värmer mig
Då livets glädje fyller mig
Ära till Ditt namn
Ära till Ditt namn

På en väg märkt av lidande
I försakelsens dunkla natt
Ära till Ditt namn
Du ger och tar igen
Du ger och tar igen
Mitt hjärta sjunger ut
Ära till Ditt namn



No comments:

Post a Comment